måndag 2 februari 2009

Veckans ord

God Måndag mina härliga måndagsklubbare! Härligt att se en sådan aktivitet på bloggen igen. Blondinberra var en energisk en... Hoppas den där 3 miljoner dollars investeringen betalar av sig GF.. Ganska billigt ändå mot vad jag har hört att det kan kosta, skickade du det där avsågade dalahästhuvudet till disponenten måhända?

Vad ska jag mäla om idag undrar ni? Är det kanske tårtkalaset ikväll jag ska skriva om? Eller är det stabchefens återkomst till Sveriges Paris (läs Falun)?

Det kokar på Måndagar mina herrar. Den förnämsta klubben i Falun frodas.

Galan planeras i tid och otid en delad förstaplats i en ny kategori har sett världens ljus.

Dagens ord är något vederbörande har problem med. Ortografi när de nya generationernas akilleshäl.. vanligt förekommande som msndyslexi.

Ortografi= rättstavning, stavning, skrivsätt

Nu måste jag skynda till tårtkalaset.

Högaktningsfullt
/M

Inga kommentarer: