söndag 15 februari 2009

Veckan med stort V

Ibland kan man verkligen känna att någonting stort är på gång. Man kan gå och lägga sig en kväll och känna att morgondagen kommer bli en extremt bra dag. Så känner jag nu, men då menar jag inte bara vår heliga måndag, utan hela veckan.

Höjdpunkten är givetvis hockeybockey-turneringen som kommer gå av stapeln kl. 15.00 på lördag. Jag förväntar mig att alla medlemmar kommer närvara och heja fram vårat kära Måndagsklubbsgäng till seger. Förhoppningsvis blir den påföljande segerbanketten/festen någonting alldeles extra. Kvällen lär i sann måndagsklubbsanda sluta med total urspårning på något Faluns alla uteställen (läs Harrys). Klä er i blått på matchdagen!

För övrigt har våra specialbeställda matchtröjor från hockeyns mekka Kanada just anlänt!

Vill även passa på att önska allas vår Homeland Security lycka till i skåneland dit han flyr, nu när minusgraderna har nått denna breddgrad. Det är dock inte okej att han missar den stundande turneringen. Men men, de 35 000 tillresta fansen (läs huliganer) får väl klara sig utan sin sanna ledare denna dagen.

För övrigt var jag hos andrologen i veckan. Kändes lite underligt när Peter 54 satt där och pillade in saker i mitt urinrör. Började tänka på de hemska saker Mad Mike sagt om tidigare besök, men som tur var dök även Ålandsbåtens lugnande ord upp i huvudet...tack vänner för att ni finns <3

Det ryktas att våra ärade medlemmar går runt och ger mördande blickar åt folk på kåren...har själv svårt att uttala mig om saken då jag allt som oftast har en minneslucka varje fredag mellan 23.00-03.00

Det ryktas att en vi har en Qvissling ibland oss(läs Nises). Att befinna sig i M*ra när det pågår hockeybockey-turnering är icke okej.

Det ryktas även att Mars månad kommer bjuda på stor Rättviksfest. Mer info inom kort.


Ha en fantastisk vecka!

//
Allas er Ciggen, Janne H, Gudfadern. (kärt barn...)

1 kommentar:

Angelica sa...

hörrni grabbar, ni har all rätt att ge mig mördande blickar, jag vågar dock ej längre gå ut på Faluns gator :P
Det känns onekligen generande att ni vet allt om mitt gynekologbesök ;)