torsdag 5 februari 2009

SJÖGREN GÄSTBLOGGAR

Äntligen Torsdag och dags för ett nytt inlägg....Idag handlar inlägget om framtiden
Jag tittade nyligen på "Tillbaka Till Framtiden" Triologin.

Som alla vet så byggde dr Emmett L. Brown en tidsmaskin och reste tillbaka och framåt i tiden...



Jag satt hemma och tänke..."Skulle inte jag kunna göra det samma"
Sagt och gjort...Jag byggnde min egen tidsmaskin.



Så igår kväll kom jag tillbaka från min resa...jag reste framåt i tiden...
Under min vistelse i framtiden filmade jag några av medlemarna.
Så här är Måndagsklubben ano 2032...

I första filmen får vi besöka Ciggen på Jobbet...



Gobba har gjort en lysande fotbollskarriär och spelar i Allsvenskan...




Benny satsade på Rally...men kom aldrig längre än så här...



Efter att Mad Micke eldat upp brädan sadlade han om helt...bytte namn till Sheldon Souray och spelar i Elitserien...



H L S Rikard satsade på en fighting karriär...här ser vi en av hans många segrar...



Efter att Pelle blivit bäste vän med Rolf jonsson flyttade deras familjer till Ryssland för att arbete... I filmen ser vi Rolf som blir intervjuad...Pelle syns i bakrunden...



Ropin jobbar år 2032 på IKEA...



Jag vet att man ska undvika sig själv när man reser i tid. Men jag fick lov att se hur jag hade de i framtiden..Så jag fimade mig själv...och som ni kan se är jag lika glad som nu...



VIKA ULTRAS LEVERERAR ÄVEN 2032



Hammarby fjanten jobbar nu i en annan organisation och presenterar här en ny spelare.



Och till sist, Stab Chefen ska gifta sig men lackar på tjejen istället...



Så, då har ni något att se fram emot...

/Kapten

Inga kommentarer: