onsdag 18 februari 2009

Veckans Ligg

God eftermiddag mina friterade måndagsläsare!

Veckan har börjat i en euforisk fart där all liknande metaforer får teleporteras till gårdagen. Måndagsklubben har ännu en gång i ett galaxliknande hastighet rest sig till skyarna och utvecklat en sorts magnetisk skyddande platta mot alla antagonister (se Jocke).

Veckans ligg handlar om de enklare sakerna i vardagen, som att ta en hutt på en måndag eller taja lite på tisdag morgon.

Hockey-Sandra = Ett ungt, friskt sköte på 20 jordsnurr som gillar att snaska kotte. Inte alls svårtflörtad (se Agon) samt sväljer snabbare än herr ordförande dricker T-sprit.

Lågaktningsfullt

/ siffer-W

2 kommentarer:

Beatriz sa...

Jag är en ganska aktiv läsare av denna blogg och tycker personligen att många av inläggen är "vettiga" roliga och informativa.. på olika nivåer.. men tcker nog att sidan sjönk ganska lågt efter detta uttalnade.. jag ser inte de roliga (kanske är jag humorbefriad) jag ser heller inte att de är okej att uttala sig om det som nämns i denna text. just nu ser jag måndagsklubben som en grupp killar som har tasikg attityd och dåligt ordföråd... det måste ju finnas bättre saker att skriva om?!

Måndagsklubben sa...

Nej det finns inget bättre att skriva om..tyvärr..