tisdag 17 mars 2009

Viktig tillkännagivelse!

Som ni kanske har märkt fortsätter Bennys dagdrömmande störa hans bloggskrivandet, inte ens en semester i Turkiet kunna rubba den så denna vecka hoppar jag in med ett mini-inlägg.

Mina kära filantoper, det är spikat! Vårens studentkryssning kommer gå av stapeln den 17e maj. Jag vet att det här är en stund för att fira denna fina tradition men inte för mig..

När jag tänker tillbaka på tiden (nej tänker inte sammanfatta allt idag) så har vi haft det mesta av det bästa..Förutom en liten (inte bokstavligt) grej..Nämligen vår kära bokstavs-M har fortfarande inte åkt med oss på kryssning..

Så därför tänker jag INTE åka på denna kryssning, om inte bokstavs-M gör det!


Och jag hoppas verkligen att ni ställer bakom mitt beslut och förenar er i min strävan att ge bokstavs-M en fulländad kryssningsupplevelse.

Lock and Load / Chief of Stab

Inga kommentarer: