torsdag 19 mars 2009

TOMMA ORD...

Sitter NAKEN i soffan för en gångs skull....M tyckte inte om jag "bara" satt halvnaken...

Var hos Ciggen igår och tittade hockey...inget lyckligt slut för vissa av besökarna inkl mig...
Men det är klart...har man en finne i mål så går det ju som det gick...

Känner mig helt tom i kroppen...varför varför undrar man.....
Sedan i höstas har man väntat på detta och sedan går allt åt helvete på mindre än en vecka...

Varför...varför...varför utsätter man sig för det här????

VARFÖR längtar man till saker som sedan rasar i misär???

Och nu snackar vi inte bara hockey....

"Jag längtar till sommaren" varför då? "det är varmt"

Ok, det är varmare, men och..allt är ju katastrof i alla fall...Värdelöst jobb och fula arbetskollegor....

Varför längtar vi över huvudtaget..."jag längtar tills i morgon" VARFÖR DÅ??? "då ska jag till IKEA och handla"....ja ha vem fan bryr sig...om du nu längtar varför åkte du inte idag..

Fan jag blir så less på allt ibland...finns det någon mening att gå upp när man vaknar...

Man måste äta en äcklig frukost...sedan plugga på ett totalt meningslöst examensarbete...sedan är det lunch...korv och makaroner 7 dagar i veckan...sedan plugg igen... sedan en middag som smakar skit....

På kvällen sitter man framför teven och tittar på "Vem vet mest" eller tillbringar 1 timme och 30 minuter i Europas minsta "sporthall" tillsammans med 5 stycken andra svettiga och äckliga människor...varför....Jo, därför man är dum i huvudet.

En annan sak som Stab chefen tog upp...studentkryssningen...8000 studenter som är otrogna på en båt...men det är klart...befinner man sig på en båt så vet man inte om det kommer att sjunka så man lär ju ta chansen..

Det som verkligen suger....är att kryssningshelvetet skall vara den 16-17 Maj

Den 20:e ska slutmanuset för examensarbetet vara inne...så Stab Chefen kommer inte åka båt...får du med dig M på en kryssning 3 dagar innan man ska lämna in det sista arbetet efter 3 års studier...ja då är du duktig....

Så se till att överklaga datumet fort...för dessvärre som kommer många inte kasta bort 3 års studier i sjön pga av att just åka på sjön...

Sanningen är hård ibland, men så är det.

Jag hade tom LOVAT att följa med...men hur fan skall man göra??? Man vill ju inte riskera att inte få uppsatsen godkänd....
Tycker vi genast tillsätter en krisgrupp för detta..mitt förslag är möte på Plaza Britsen på Måndag...anmälning till ciggen för inköp av sprit

I övrigt

Blev som ni vet ingen Rättviks fest pga av vi inte åkte....

Ciggen gick bergsärkargång efter matchen igår...

Åland åker till Åland idag...

Kapten åker till Uppsala i morgon...

Ciggen ska vara hästskötare i 2 dagar...

Peking ser ut som en tomte...

Benny ser fram emot matchen ikväll... HIV-71 möter en halv special i "Hej jag bor i Göteborg, men pratar som ett cp"

Mad Micke alias 87 namn är i Sälen och åker snöbräda...

"Ta till vara på dagen i morgon kan det vara försent"
Jag säger bara...det var länge sen det var försent...

Men nu ska vi inte var bittra längre...eller rättare sagt jag...
Vill bara vänligen men bestämt be...den nyss sparkade VD:nAMF pension att...

DRA ÅT HELVETE DITT JÄVLA ÄCKLIGA JÄVLA FÖRBANDAE IDIOT ÄCKEL SVIN.

Så, då var det sagt...för att få med lite glädje denna Torsdag så kommer här en ett par efterlysningar....



Det är med tomma ord jag nu går och lägger mig...sov gott soldater

/Kapten

Inga kommentarer: