onsdag 4 mars 2009

Let it Rock

Efter att ha avnjutit en god middag med skaldjurs-micke följde vi det upp med en dålig film (Ben Affleck var med i den) så nu sitter jag halvnaken framför datorn å funderar på vad jag ska blogga om. Så här långt är det lite gay, jag vet..

Vad som är så roligt med måndags-micke är att man lär sig något nytt ord varje dag. Idag fick jag veta att demokrati betyder folkälskare. Lite ironiskt med tanke på att det är den mest brutala politiska system som skapar orättvisor, fattigdom och hemlöshet..men den diskussionen tar vi en annan dag..

Det har gått många lösaktiga rykten, med Hög Definition på lösaktiga här i fosterlandet..bland annat att gym-micke skulle hoppas av bloggen och starta en egen blogg..något som är helt befängt och skapats av den ultraistiska propaganda som klubben utsätts för (se angie1986.blogg.se)..

Har inte så mkt mer att tilläga förutom att vi håller tummarna för Benny att han kommer tillbaka säkert och fortsätter på vår underbara blogg..

Märkte också att detta är inlägg nr 91..en siffra som bars stolt av en av de största basketlegenderna, nämligen Dennis Rodman. En gång sade han: I'm nothing but a sports slave.

Därför säger att jag är ingenting än alkoholens slav. Och ikväll hoppas jag ha gudfadern vid min sida på etage..OCH självklart faluns mest oförglömlige buske..ja, ni kan ju gissa vem den kan tillhöra

Lock and Load - Mr S

Inga kommentarer: