onsdag 10 december 2008

Angående könssjukdomar och andra diverse spridningar

Måndagsklubben sprider sig som könssjukdomar i dalarna. Jag skulle vilja påstå att alla som pluggar på högskolan i falun och även andra känner till, eller känner någon som vet vad måndagsklubben är. För att ta ett exempel: Jag var på hockeyträning ikväll, och då säger en av lagkamraterna som jag typ aldrig snackar med annars, följande: -jasså, du är tillbaka? (jag har haft ett uppehåll från hockeyn ett tag) -Har ni lagt ner Måndagsklubben eller? Och saken är den att killen som sa detta går på lugnet gymnasiet. Det snackas alltså om måndagsklubben även i faluns gymnasier, det ni :)

Vidare måste jag meddela att försäsongsträningen inför beachvolleyn i vår nu är i full gång. Ett gäng tappra medlemmar ur måndagsklubben finslipar formen för att vara på topp i vår. Är det någon som vill utmana oss i vår så är det bara att skicka en förfrågan till ledarstaben i måndagsklubben, men det är såklart inte gratis att möta ett sådant stjärngäng som oss. Nej för tusan, det kostar minst 2 flak corona.

Ha det bra nu och drick inte för lite! / ordförande Robin

Inga kommentarer: