onsdag 17 december 2008

Julspecial

För det första har vi fått väldigt många frågor kring varför gårdagens avsnitt av "15 i sek i Bennys huvud" uteblev, detta är förstås inte sant utan berodde endast på tekniska problem så när ni är väl klara med att läsa detta inlägg så är det bara scroola vidare och läsa vad som försigår i faluns mest komplexa hjärna.

Men nu till det viktiga, julen är snart här och vad finns det bättre än en julspecial med måndagsklubben?! Intresset kring eventet har varit enormt och det är mkt som talar för att rekordet för ett måndagsmöte kommer slåss, för er "fakta-freaks" så lyder nuvarande rekordet på 18 medlemmar.

Vecka 3 kommer nya terminen att starta med ett traditionellt måndagsmöte 12 januari. Som styrelsemedlem ser jag verkligen fram emot nästa termin för att det kommer tiden då måndagsklubbens kommer resas till skyarna. Bland planerna finns en måndagskalender med Tequila Rose-tema, en italiensk kväll, Måndagsklubbens awards, måndagsbladet och mkt, mkt mer!

Fast det som betyder mest för mig är att vi har vädergudarna på vår sida nästa termin, därför att när den där första riktiga soldagen kommer komma i mars/april blir det totalt kaos. P.g.a. en enkel anledning, Måndagsklubben påbörjar den andra säsongen av sin riktiga storhetstid, Boysen beach.

Jag är väldigt besviken på bokstavs-M som har snott min nisch att avsluta varje inlägg med ett citat. Så jag tänker att avsluta ännu en gång med vad Napoleon sade en gång i tiden; "När man gör dumheter bör man i varje fall lyckas med dem". Så tänk på det herr M, å till er alla andra, ikväll ska vi fucka ur!

Truly, madly, deeply

/ Bobo

Inga kommentarer: