söndag 14 december 2008

Hög standard!

Jag vill börja med att säga vilken stor ära det är att få vara delaktig i denna mäktiga blogg!

Jag ska försöka mig på en lite resumé av gårdagens händelser.

Alkoholintaget från min sida påbörjades strax efter kl 16 då en stark kvartett befann sig på 73b för att avnjuta lite engelsk fotboll. Kvällen fortsatte sedan i högt tempo på D-öfvre med bland annat whiskey som tillhandahölls från vår afrikanska samarbetspartner. 

Sedan bar det iväg söderut till Järnet där festligheterna fortsatte. Efter en något seg inledning kom sedan stabchefen in och slängde fram whiskeyflaskan på bordet och då började festen på riktigt. 

Falu Studentkår blev nästa destination för världens bästa klubb. Jag har själv inte helt klara minnesbilder från denna tillställning, men enligt rapporter ska det ha varit mycket trevligt och total urspårning från vissa medlemmar. Bra jobbat!

Jag och herr ordförande avslutade kvällen borta på bojsen där välkomstdrinkarna stod uppdukade när vi anlände.  

En mycket lyckad kväll med andra ord!

Dagens citat

Jag tycker synd om alla tjejer just för att de föddes till tjejer

                                                                                              Benny

                                                                          

Väl mött på onsdag!

//Gudfadern

Inga kommentarer: