måndag 19 januari 2009

Veckans ord

Nu har Vårterminen börjat. Sista rycket mina herrar och damer. C-uppsatserna skall påbörjas och det är en hektisk tid för Måndagsklubbare. Jag förväntar mig ett möte snart och hoppas på framgång.

Det är en del påhopp här på bloggen och jag ska inte nedlåta mig till ytterligare pajkastning men jag vill infoga en korrigering på en viss längdreferens. 171cm mina herrar, napoleon var kortare och se vad han uträttade.

Utan att ytterligare mankera situationen vill jag gratulera de faunistiska medlemmar som excellererar på köttsliga områden i Falun och omnejd. Som photoeditor är jag nöjd med 2008 års bildmaterial.

Till galan vill jag meddela att röstningen till titeln som årets alfons är, i hård konkurrens, avgjord.

För att ändra om lite i förväntningarna är dagens ord positivt laddat. Sangvinisk känner vi oss då vi är utvilade och har härliga saker bakom och framför oss. Låt oss fortsätta vårt samkväde här på bloggen och i det icke virutuella livet som sangvinisktiska individer.

Sangvinisk: Glad och pigg

årets fenoman står mellan två indivder i klubben, de var med och grundade den, vilka kan de vara?

Min nihilistiska världsyn får mig nu att vilja avsluta för denna vecka. Kom ihåg att dricka något, det är måndag!

/M

P.S.Ni som vill veta mer om swedish nihilist underground society, ja S.N.U.S, som är systersida till den amerikanska sidan A.N.U.S kan läsa här http://www.anus.com/tribes/snus/om/ Kan vara värt ett besök.. D.S

Inga kommentarer: