fredag 23 januari 2009

Friday next!

Jag och grabbarna från 73b är tydligen dom enda ur våra kära förening som skall supa skallen av oss ikväll så jag skall fatta mig kort. Jag finner mig sitta i en väldigt ovanligt sits för att det känns att brinnande facklan från förra året har nästa slocknat..

Det har också väckts en del frågor varför våra möten har uteblivit dom senaste veckorna och det är faktiskt delvis sant därför om folk hade deltagit på lite möten skulle de ha vetat att vi har antagit en ny författning som gör att utskotten kan arbeta på ett mer självständigt och demokratiskt sätt utan att Rådet stör själva processen och effektiviteten i den.

Så planeringen för Måndagsgalan och Måndagskalendern är i full fart.

Jag vill avsluta detta inlägg med en "marknadsundersökning". Jag har svårt att bestämma mig hur jag ska avsluta mina blogginlägg å därför erbjuder jag Er två alternativ som Ni kan rösta på. Antingen avslutar jag varje inlägg med ett citat eller en totalsågning av bokstavs-M. NI VÄLJER!

Ikväll avgör jag det däremot med krona eller klave..Det föll på herr M.

Som ni kanske har märkt så har vi haft en livlig diskussion om det är fel eller mindre fel att vara kortväxt. http://www.expressen.se/1.407128 VARSÅGOD!

Lock and Load - Stabschefen

Inga kommentarer: