fredag 16 januari 2009

Risky business

Det känns att efter några veckors vila har Måndagsklubben ännu en gång återuppstått från de döda..eller rättare från dimman..Därför är det mer än rätt att jag gör min comeback å bli av med min blogg-oskuld för 2009..

Jag har hört att delar av mina äventyr under min ledighet har blivit legendariska Falun..Dessa rykten har spridits av en viss person i Måndagsklubben..Jag tänker behålla min värdighet å ej säga hans namn men däremot kan jag säga att han är en brunett på 168 cm med guld i bagaget och en kuk lika stor som eiffeltornet..Å mitt nyårslöfte har varit att hacka ännu mer på denna sexuellt attraktiva man..med start idag, så jag kan avslöja att han slog rekord i bitterhet igår, efter att ha fått ett poäng ifrån VG på en tenta..i-landsproblem eller hur?

Men nu till roliga timmen..jag har märkt att Gudfadern har varit riktigt utsatt på bloggen denna vecka..så jag ställde mig frågan, varför inte fortsätta sparka på någon som ligger ner?!??

En engelsman, en fransman och Oliver står och diskuterar sexställningar.
- Jag gillar att ligga över så att jag kan se hennes vackra ansikte, sa Engelsmannen.
- Jag gillar att ligga under så att jag kan se hennes vackra bröst, sa Fransmannen.
- Jag gillar att ta henne bakifrån, sa Oliver.
- Men vad ser du då, frågade de andra.
- Ja, mhm, aa..det varierar, men senast så var det hockey...

I lille Mickes klass frågade fröken vad alla skulle bli. Flickorna ville bli fotomodeller och flygvärdinnor, killarna brandmän och snickare. Men lille Micke ville bli playboy.
- Varför? Frågade fröken.
- De åker fina bilar, dricker fin sprit och knullar fina tjejer.
Lärarinnan blev upprörd och gav Micke en smäll. Resultatet blev samma när Micke berättade om sitt val för mamman. Nästa morgon berättade Micke för fröken att han ändrat sitt yrkesval.
- Jag skall bli miniplayboy, sa han. Fröken undrade vad en sådan gör.
- Cyklar, dricker saft och runkar, svarade Micke.

Tack ska Ni för 2008 mina kära läsare å god fortsättning på måndagsåret!

Lock and load - Stabschefen

Inga kommentarer: