torsdag 23 april 2009

Bra bröd återkomsten

God Morgon mina måndagsbarn,

jag kan börja med att be om ursäkt för att mitt inlägg kommer på sen torsdag morgon och inte igår kväll, detta beror på, som styck-micke skulle uttala sig, på cancerogena ämnen..dont ask

Ja ni, man kan lugnt säga att måndagsklubben har tagit ett kort uppehåll p.g.a. den fantastiskt äckliga c-uppsatsen..å handledare som vill att man skriva det omöjliga om det omöjliga..

Men jag, till skillnad från napoleon-wannaben ser en ljustpunkt i det hela, att det är faktiskt bara en månad kvar att det här helvetet..sen mina kära måndagsvänner är hela jävla arbetet över..sen är det väl riktigt sorgligt att vi har max 2 veckor att njuta av varandras sällskap men jag är inte den som är rädd för framtiden..därför när den c-uppsatsen lämnas in 20 maj så skall jag personligen ringa herr ordförande för att inhandla 2 plattor corona å 2 flaskor tequila rosen i syfte att återupppleva minnen..å ni kan gissa vart det kommer leda..

För övrigt vill jag tacka alla er som nominerade mig till presidiet..Valberedningen tog kontakt med mig å berättade att jag var en av de populäraste kandidaterna för kårordförande..självklart sa jag till dom att dra åt helvete å låta jocke styra kåren..för övrigt hoppas jag att han får sars å dör snart

Jag ansåg att jag hellre ville jobba i en förening som var för jämställdhet, broderskap och äkta kärlek..nämligen världens för nuvarande bästa klubb, måndagsklubben..

För övrigt har våra kära hockey-tjejer startat en systerförening vid namn tisdagsklubben..just nu håller dom på med benchmarking på oss..ni som inte vet innebörden av benchmarking betyder det att man jämför sig med den bästa på marknaden

Jag vill också göra en korrigering..31 sidor fick jag å benny ihop, inte de 30 som mr m berättade om..

Jag vill önska lycka till två måndagsmedlemmar i valet, Nalle och Beatriz..

Kryssningen skall betalas senast på tisdag, glöm ej!

Over and out - Stabchefen

Inga kommentarer: