torsdag 2 april 2009

"Baren var Inte färdigbyggd"

I dagarna 2 förra veckan hade vi redovisningar på våra arbeten...vilka dagar...vilka minnen...

Alla fattar att min, ciggen och Åland PB presentation var i världsklass...igen skräll direkt..

Men vilka föreställningar vi blev bjudna på...och vilka citat vi fick höra....minnen för livet enligt mig...

HLSR och Gobba snackar om "hej, vi kan inte prataarenan"
Och säger "sedan har de nu 25 damtoaletter istället för 2"

Ciggen är inte långsam att påpeka att "när jag var där så var inte baren färdigbyggd"

Psycko och HB fjantan snackar om en sport med 47 000 000 medlemar och en kille från indien..som inget tycks veta namnet på...

Men det absolute bästa står våran egen stab chef för....
I kategorin skidåkning+FK+matlåda till kidsen säger han..."Känns lite gay"

om inte det är VÄRLDSKLASS så är det inte mycket som är det...
Att en viss Sara fick hålla sig för skratt tyder på succe'

------------------------------------------------------------------------

I övrigt så åker jag, ciggen och Åland på fylleturne' idag...vi ska till till M's hemland och titta på badkarsbandy....

Går väl inte att tillägga så mycket mera denna underbara vårdag....
Jo en sak till...Ciggen var den som helt enligt planerna gick på mitt 1:a April skämt igår...ingen annan soldat hamnade i fällan förutom våran ciggen...

Att jag sedan skickade sms:et 23:57 är väl bevis på världsklass :-)

"Håkan Bogg till Leksand enligt malmöbloggen"

Sköt om er i vårvärmen...kommer väl 8 meter snö till helgen som vanligt. Så passa på att njuta.

Har ni kvar blocketannonsen?
Nej, den är såld.
Ok, jag köper
Den är såld
Ok, vilken tunnelbana?

/Kapten

Inga kommentarer: